środa, 20 września 2017

Smykofonia na Grochowskiej-wspomnienie

We wrześniu (09.10.X.2017) po raz kolejny miałam zaszczyt i przyjemność być członkiem Smykofonii. Tym razem koncerty odbyły się w siedzibie Symfoni Varsowi na ul. Grochowskiej. Pisałam już jakiś czas temu o tych koncertach. To absolutnie rewelacyjna działalność edukacyjna dla dzieci i ich rodziców. Odkąd po praz pierwszy wystąpiłam na tego typu koncertach stałam się ich prawdziwą entuzjastką. Od czasu do czasu bardzo lubię grać dla najmłodszych - daje mi to zapas pozytywnej energii na cały tydzień!
Koncerty poprowadziła Adriana Wdziękońska -animatorka kultury, pedagog, cudowna, ciepła osoba. Pani Adrianna czaruje podczas tych koncertów i sprawia, że dzieci chcą słuchać, tańczyć i śpiewać i rozśpiewane wracają do domów.
Mam nadzieję, że kolejne koncerty już wkrótce:-)


Na zdjęciach trio w składzie:

Agnieszka Marucha-skrzypce
Piotr Kopczyński-fortepian
Robert Dacko-wiolonczela






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz