środa, 29 stycznia 2020

Powrót po dwóch latach!

Wróciłam!
Mam nadzieję, że po dwóch latach przerwy, spowodowanej całkowitym brakiem czasu na pisanie bloga uda mi się pojawiać tutaj częściej. Dla mnie ten blog jest formą muzycznego pamiętnika, sama po jakimś czasie chętnie wracam do minionych wydarzeń, to również świetna dokumentacja mojej działalności artystycznej.
Ale jest sporo tematów niełatwych, które też chciałabym tutaj poruszyć związanych z naszym środowiskiem muzycznym. Nie wiem, czy będę mieć odwagę, by o nich pisać, ale może nadejdzie taki moment.
Na razie uzupełnię wpis o to, co działo się przez minione 2 lata, a działo się wiele. Przede wszystkim udało mi się nagrać dwie płyty z koncertami skrzypcowymi, zagrać wiele ciekawych koncertów, nauczyć wielu nowych utworów, oraz zagrać sporo prawykonań. A oprócz tego, uczyć-mam cudownych studentów i absolwentów, wspaniałe dzieci na kursach-rodzina moich muzycznych wychowanków rośnie z każdym rokiem, z czego bardzo się cieszę!

Dwa lata temu zaczęła się też moja przygoda z ceramiką, która trwa do dziś i wciąga mnie coraz bardziej. Na emeryturze na pewno założę pracownię ceramiczną-to już postanowione:-)

Oto dwie moje najnowsze płyty.Jestem dumna, że udało mi się je nagrać, choć czasu było niewiele, a repertuar niełatwy:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz