środa, 7 listopada 2012

Wrześniowa sesja zdjęciowa w Studio Vidoq

We wrześniu wraz z kwartetem Opium miałam sesję zdjęciową do nowej kwartetowej płyty (Małecki, AP 0268). Kilka zdjęć z tej sesji umieściłam już w poprzednich postach. Autorką zdjęć jest Barbara Piotrowska a cała sesja odbyła się w magicznym studio fotograficznym Vidoq (http://www.vidoq.pl/)
Przy okazji zdjęć kwartetowych zrobiłam kilka fotografii solo ze skrzypcami. Tym razem w zupełnie innym wcieleniu niż zwykle, w odważniejszym i bardziej zdecydowanym image. Jest poważniej i mniej delikatnie niż zwykle. Podoba mi się na tych zdjęciach sposób trzymania skrzypiec- zupełnie inny niż zwykle. Na jednym z nich skrzypce wyglądają jak rakieta tenisowa, na innym jak damska torebka:) Na dwóch zdjęciach to właśnie skrzypce są głównym bohaterem planu. Podoba mi się stonowana kolorystyka tych zdjęć i ich specyficzny klimat. Ktoś znajomy stwierdził, że na tych fotografiach zupełnie nie przypominam siebie, że jestem do siebie samej nie podobna. Myślę, że to nie jest do końca prawda, to jestem ja, tylko inna, bardziej przekorna i bardziej stanowcza. No i poważniejsza niż na poprzednich sesjach.

Fryzura i makijaż jest dziełem stylistek współpracujących ze studiem (przy okazji podpatrzyłam kilka makijażowych tricków, mam nadzieję, że przydadzą się na przyszłość. Smoky eyes czyli mocno zaznaczone oczy od czasu tej sesji stały się jednym ze stałych elementów wizerunku scenicznego mojego kwartetu:)

Zapraszam do oglądania. Ja mam wśród tych zdjęć jedno szczególnie ulubione.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz