czwartek, 13 marca 2014

Spazio Brahms - recenzje w prasie włoskiej

Bardzo ucieszyłam się, że Festiwal Spazio Brahms, w którym uczestniczyłam kilka dni temu nie przeszedł bez echa. W prasie Włoskiej pojawiły się dość obszerne wzmianki na temat festiwalu.

Pełen opis festiwalu w języku włoskim, autorstwa muzykologa Angelo Rosso, przeczytać można na stronie Archivio Musicale dellAngelo:
http://archiviomusicaledellangelo.wordpress.com/category/spazio-brahms/



Po angielsku natomiast ukazał się obszerny tekst na temat Passacagli H. Bibera, którą wykonywałam podczas festiwalu. Praca nad tym utworem i jego wykonanie w surowych murach katedry w Alghero było dla mnie niezwykłym, wręcz mistycznym i z całą pewnością niezapomnianym doświadczeniem! Bardzo się cieszę, że moja gra wywarła pozytywne wrażenie na słuchaczach i otrzymałam tak wspaniałą recenzję:

The wonderful performance of Biber’s Passacaglia by the excellent violinist Agnieszka Marucha, violin teacher at Warshaw Conservatory of Music, has left in myself as well as in those who were present, the memory of an extraordinary musical experience in which we all were able to surrend to the moving rhythm of the pasar el calle, a sort of interior and nocturnal pace sustained by the fascinating personality and the refined musical sensitivity of the performer. It has been for us all a listening experience which is bound to accompany us for a long time to come and is surely going to be source of artistic inspiration for the next editions of “Spazio Bramhs”.


Tutaj cały tekst:






Ponadto na portalach Alguer.it oraz Sardegna Reporter ukazały się krótkie wzmianki o festiwalu:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz