czwartek, 12 października 2017

Znowu Nowowiejski! 12.10.2017, Bazylika Katedralna w Płocku

To już dziś!

Zapraszam serdecznie na przepiękny koncert poświęcony twórczości Feliksa Nowowiejskiego. Nowowiejski przez ostatni rok towarzyszy mi nieprzerwanie i długo jeszcze nie da mi o sobie zapomnieć, gdyż kolejne projekty z udziałem jego kompozycji są w trakcie realizacji.

Ten wyjątkowy koncert odbędzie się w Bazylice Katedralnej w Płocku wykonaniu Płockiej Orkiestry Symfonicznej pod batutą Jakuba Chrenowicza oraz zaproszonych solistów: moim na skrzypcach, Olgi Łosakiewicz - Marcyniak (wiolonczela), Anny Gut (klarnet), Jana Bartłomieja Bokszczanina (organy) oraz Jacka Mąki (recytacje). W programie usłyszymy niezwykle rzadko wykonywane kompozycje kameralne, symfoniczne i organowe Feliksa Nowowiejskiego. Koncert odbywać się będzie dzięki dofinansowaniu MKiDN z okazji obchodów Roku Nowowiejskiego 2018.

To dla mnie ogromy zaszczyt i przyjemność móc wykonać Legendę Nowowiejskiego na skrzypce i orkiestrę symfoniczną wraz z płockimi symfonikami.
Do tej pory wykonywałam ten utwór jedynie z fortepianem lub organami. Ale z orkiestrą dzieło to brzmi dużo pełniej: jest wielowymiarowe, nabiera szlachetności i głębi, skrzy się kolorami.
Dziś wieczorem będę mogła nacieszyć się tym wspaniałym brzmieniem. Już nie mogę się doczekać.
Bardzo serdecznie zapraszam na koncert!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz