wtorek, 6 marca 2012

Na początek....

Na razie tylko testuję tego bloga. Z zamiarem pisania bloga nosiłam się od wielu lat. Kiedyś nawet, będąc na studiach w Bernie, zaczęłam pisać bloga i miałam nawet kilka pozytywnych komentarzy, ale nie starczyło mi oczywiście cierpliwości, żeby to kontynuować. Wtedy miałam zamiar opisywać moje postępy na studiach i w ogóle całe moje szwajcarskie życie, z perspektywy Polaka, studenta, muzyka.
Teraz też chciałabym pisać przede wszystkim o muzyce, ale nie tylko. Chciałabym tu  umieszczać wszystkie ważne dla mnie rzeczy, pisać o istotnych sprawach, ale o babskich głupotach też. I o muzyce, o moich przemyśleniach, o graniu na skrzypcach, o nowych płytach, moich wyjazdach i pracy, o ważnych koncertach i wydarzeniach artystycznych. Taki trochę pamiętnik, trochę notatnik kulturalny, trochę spis moich myśli. Bardzo subiektywny.
O tylu rzeczach ważnych mówi się, myśli, a potem zapomina. To wszystko gdzieś nam ucieka. Fajnie by było mieć to wszystko zapisane, czasem powspominać, zostawić jakiś ślad dla siebie i dla innych.

To było tyle na początek:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz